1. Máte zpoždění a ani se neobtěžujete zavolat. Jistě, chápeme, čas s kosmetičkou je pro vás odměna, a nechcete se stresovat telefonátem jenom proto, že jdete o deset minut později. Problém je, že zejména ve špičce mají ti nejlepší zákazníka nebo zákaznici za zákazníkem, a i deset minut znamená, že a) někdo bude muset čekat nebo b) oni si nedostanou šanci ani sednout. Takže když víte, že nestíháte, pošlete alespoň textovku, a přeložte svou návštěvu na jindy. Speciální místo v pekle je pak vyhrazeno těm, kdo jsou v daném dni první nebo poslední, a kvůli jejich lenosti musí zaměstnanci brzo vstávat nebo zbytečně sedět v salonu.
2. Nevíte, co chcete, nebo máte naopak nereálné představy. Dalšími favority mezi návštěvnicemi salonů krásy jsou dámy, co nemají vůbec žádnou představu, co by rády, nebo naopak mají představ až moc. Pokud se objednáte na hodinové prodloužení řas, není možné, aby vám za stejnou dobu jeden člověk ještě udělal kompletní make-up a ideálně ještě upravil účes. Dostanete to, co jste si objednali, zbytek zase příště.
3. Divíte se, kolik že to stojí, nebo se snažíte ušetřit tím, že jim vnucujete vlastní kosmetiku. Existují případy, jako třeba silné alergie, kdy může být použití vlastní kosmetiky na místě. Snažit se ale ušetřit pár korun tím, že vizážistce vnucujete vaše vlastní výrobky, je barbarství. Objednali jste si profesionální služby, a ty se nedají udělat bez profesionálních produktů. Pokud něco dotyčný profík nebo dotyčná profesionálka přes make-up používá, je to proto, že je to to nejlepší, co je na trhu k dostání. A ano, nalíčit vás kvalitně bude stát více, než kdybyste se malovali doma v koupelně, ale od toho jste si snad profesionály objednali, ne? Cena je dopředu, alespoň odhadem, známá, takže nemá cenu se rozčilovat, proč to stojí tolik, a kazit si tím obdivné pohledy okolí.